При моделюванні м'яких меблів дуже важливо, щоб модель не виглядала так, наче зроблена з заліза або пластмаси. Кути повинні бути згладжені, бічні сторони випуклі і бути трохи нерівними.
1. Заходимо в 3d max і відразу створюємо ChamferBox з закладки Create - Extended Primitives. Розмір, якщо це не принципово, можна підібрати на око. Обов'язково вказуємо кількість сегментів в тих місцях, які надалі будуть на виду (їх потрібно зробити опуклими) в інших місцях кількість сегментів по мінімуму. Обов'язково робимо згладжуємо кути (Fillet) і вказуємо 3-4 сегменти.
2. Вибираємо зі списку модифікаторів FFD 4x4x4. Про цей модифікатор розповідається у відео 4 уроку - Edit Poly
3. Передню (фронтальну) частина, а саме вона буде видно згодом, робимо злегка випуклою, пересуваючи виділені точки модифікатора FFD (для цього потрібно натиснути на плюсик зліва від модифікатора і вибрати Control Points)
4. Створюємо другий ChamferBox зліва від наявного:
5. Таким же способом застосовуємо FFD 4x4x4 і пересуваючи помаранчеві точки, надаємо потрібну форму:
6. Тепер потрібно створити шви, це додасть реалістичності моделі. Для цього застосовуємо модифікатор Edit Poly поверх наявних. Визначаємося з розташуванням швів і перейшовши до виділення ребер (Edge) виділяємо ті ребра, вздовж яких проходитиме шов:
7. Тепер натискаємо правою кнопкою на виділені ребра та натискаємо на Create Shape. В меню вибираємо Shape Type: Smooth:
8. Виділяємо що вийшов сплайн (можна обвести всі об'єкти і натиснувши alt зняти виділення з ChamferBox'ів). У закладці Modify, вкладці Rendering ставимо галочки навпроти Enable in rendering і Enable in ViewPort. Так само задаємо товщину (Thickness):
9. Виділяємо другий ChamferBox разом зі швом і використовуємо кнопку Mirror на верхній панелі. Вибираємо вісь, по якій потрібно виконати копіювання і зміщуємо копію до краю першого ChamferBox:
10. Аналогічними перетвореннями (пункти 1-8) створюємо 2-3 подушки зі швами:
11. Знову ChamferBox з модифікатором FFD. Створюєте будь-яку бажану форму, не забувайте про кількість сегментів і опуклість моделі.
12. Застосуйте модифікатор Symmetry (відрізняється від Mirror тим, що якщо після симетрії дві частини стикаються, то вони будуть об'єднані в одну). Для переміщення осі симетрії натискаєте на плюсик зліва від модифікатора і вибираєте Mirror, після чого пересуваєте вісь. Якщо відображення відбувається в протилежному напрямку, у вкладці Parameters можна натиснути Flip.
13. Диван готовий, залишилося додати деталі, наприклад подушки. Їх так само можна зробити за відпрацьованою схемою: ChamferBox + FFD 4x4x4 + Edit Poly (для швів):
14. Зазвичай для створення форми подушки за допомогою модифікатора FFD необхідно центральні точки підняти (з іншого боку опустити), а кутові точки максимально зблизити:
15. Розташувати подушки, повертаючи і переміщуючи їх. Бажано для кожної подушки підкоригувати FFD сітку, зробивши їх різними.
Модель готова, можна ще попрацювати з сіткою FFD, домагаючись кращої форми.
Немає коментарів:
Дописати коментар