четвер, 18 вересня 2014 р.

Урок 4. Edit Poly

Дуже важливий урок, в якому ви навчитеся основам полігонального моделювання.

У текстовій частині уроку буде описано деякі кнопки і функції модифікатора Edit Poly, а про те як змоделювати офісне крісло дивіться у відео в кінці цього уроку. 


Отже, все тривимірні об'єкти складаються з полігонів, ви їх бачите як прямокутники (але насправді кожен такий прямокутник складається з двох трикутників, званих face, для зручності вони приховані). 


Для того що б перейти до Полігонального моделювання можна: 

1. Застосувати модифікатор Edit Poly
2. Натиснути на об'єкт правою кнопкою, далі Convert to - Convert to Editable Poly

Після чого, ви зможете перейти до редагування вершин (vertex), ребер (Edge) і полігонів (polygon)

Приступимо до опису основних випадаючих списків модифікатора Edit Poly: 

Selection

Червоні іконки вказують що виділяти (вершини, ребра, полігони і.дз.) 

By Vertex - виділяє ті полігони (або ребра, якщо у вас стоїть виділення ребер) які будуть стикатися з виділеними точками. 

Ignore Backfacing - виділяє тільки ті полігони які будуть вам видні з вашого ракурсу. 

Grow - виділяє всі полігони, які межують з виділеним (і). 

Shrink - зворотний ефект Grow, знімає виділення з крайніх полігонів. 


Ring - працює при виділенні ребер. Складно пояснити що виділяє, простіше показати ... 

Loop - теж саме, дивіться картинку: 


Edit Vertex: 

Remove - видаляє вершину 

Chamfer - знімає фаску 

Weld - об'єднує дві або більше вершини (в settings вказується мінімальна відстань при якому вершини будуть злиті) 

Edit Edges: 

Create Shape From Selection - створює окремий сплайн з виділених ребер. 

Insert Vertex - додає точку в вказане місце. 

Remove - видаляє ребро. 

Chamfer - знімає фаску. 


Bridge - при виділенні двох ребер з'єднує їх полігоном. 


Edit Borders: 

Cap - закриває border полігоном. 

Bridge - з'єднує два виділених border поверхнею.

Edit Polygons: 

Inset - створює усередині полігону менший полігон 

Extrude - видавлювання полігону. 

Bevel - видавлювання з зміною площі полігону. 

Edit Geometry: 

Attach - приєднує будь-який об'єкт для загального редагування. 

Detach - навпаки відокремлює вибрані об'єкти. 

Slice plane - створює перетин, яке утворює нові ребра і крапки. 

QuickSlice - аналогічно, але інший спосіб створення перерізу. 

MSmooth - згладжування обраних полігонів. 

Subdivision Surface: 

Use NURMS Subdivision - згладжування всього об'єкта. Iteration - сила згладжування або по-іншому скільки разів застосується згладжування до об'єкта (не пробуйте ставити більше 10, тому що комп'ютер точно зависне, середні значення 1-3) 

А ось і обіцяний видеоурок про полігональному моделюванню в 3d max: 

Перша частина:


Друга частина:

Немає коментарів:

Дописати коментар